Treceți la conținutul principal

Școala Altfel

Am avut Școala Altfel. Da, ciudat,  nu a fost în aprilie cum eram obișnuiți, ci în noiembrie. A fost o săptămână interesantă, și chiar deloc plictisitoare: am învățat Blockly în laborator, ceea ce ne-a și distrat puțin...
Am luat parte la prezentări despre viruși și antiviruși, am vizitat Palatul Culturii și am fost vizitați de oameni care ne-au vorbit despre criminalistică. Toate activitățile ne-au fost de folos într-un mod sau altul, fiind foarte diversificate.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Am revenit

Ups!Ups!Ups! Nu am mai scris de mult timp, știu. Daar timpul nu a fost de partea mea în ultimul timp. Teste, ascultări, teze... Dar au trecut! Aprooape toate. Mai este una, pe care o consider cea mai importanta: TEZA LA INFORMATICA. Am emoții. Eu, Mihaela și Eca am ales să facem aritmogrif, părea ușor. Ei bine, s-a dovedit a fi nu chiar așa de ușor cum credeam, dar nici foarte dificil. Jocul nostru, in SDL, ESTE GATA!! După multă muncă depusă, după destul de multe întâlniri(în real sau virtual) am reușit. Mai avem de verificat puțin, ultimele modificări. La început ne-am documentat despre SDL, fiind ceva nou pentru noi. Eca-fiind cea mai talentată- s-a ocupat de design(și a ieșit foarte colorat!!). Iar eu și Mihaela(și Eca, normal) ne-am întâlnit, în Cărturești de cele mai multe ori(pentru că locul acela ni s-a părut cel mai potrivit pentru a lucra), și am scris codul. Cu mult efort, muuuultă răbdare și informații citite și recitite am reușit să facem jocul să funcționeze. Așteptăm,

Aproape gata!!

Am o veste bună: mai este o săptămână de școalăăă!! Știu, știți deja asta.... Acum e momentul ăla în care te gândești la tot ce ai făcut în primul an de liceu, ce ai realizat etc, dar eu voi reveni cu o postare despre asta curând, probabil in weekend, deoarece mai am o temă la mate de făcut.  Azi s-a terminat cu prezentările jocurilor, și vreau să spun că sunt complet uimită, colegii mei au reușit sa facă asta cu jocurile lor, de la x&0 până la pacman, absolut toate au fost foarte reușite. Sunt mulțumită și de echipa mea, pentru că am reușit să prezentăm aritmogrif-ul nostru, și domnul diriginte a fost mulțumit.  P.S.:Știu că toată lumea așteaptă vacanța oficial,pentru că tot aud replici BUNE în ultimul timp : 'Am încheiat mediile', 'Am terminat materia', 'Asta e ultima lecție'.

Spring Day 2017

Ca de obicei, în curtea liceului s-a desfășurat evenimentul Spring Day, devenit deja tradiție. Daca anul trecut ni s-a părut o provocare Cipru, anul acesta am avut Danemarca, adevărata provocare de fapt!! Inițial eram cam dezamăgiți pentru că nu știam prea multe lucruri dar cineva a pomenit de Andersen, da!! vestitul Hans Christian Andersen și cu poveștile lui. După multe discuții cu domnul diriginte am hotărât să ieșim în evidență și anul acesta prin originalitatea noastră: vikingi și Mica Sirenă... care am fost eu(Mulțumesc Bianca pentru asta.. :)) ). Noi credem că a fost un succes din nou acest eveniment. Nu am cuvinte care să descrie exact ce am făcut și cum ne-am distrat, dar am câteva poze: O adevărată sirenă, nu-i așa? De vikingi nici nu mai zic. Eu sincer zic că merităm locul I măcar pentru originalitate!!